Основні правила по роботі з сервісом Taobao.at.ua
1. Ми не продаємо товар, ми лише допомагаємо його придбати, виступаючи в ролі вашого агента. Тому всі претензії за якістю вирішуються лише шляхом повернення товару продавцеві за ваш рахунок.
2. Pекомендуємо Вам купувати товари на Taobao.com ЛИШЕ у продавців з високим рейтингом надійності. Це гарантія відсутності проблем з якістю і чесністю продавця.
3. При замовленні копій оригіналів, краще вибирайте ті, що продавалися останні 30 днів. Не чекайте 100% відповідності оригіналові за якістю в дешевих копій.
4. Весь товар приходить в тому вигляді, в якому він отриманий від продавця Таобао.
5. Ми перевіряємо лише відсутність видимих проблем і явну невідповідність кольору.
6. Звертаємо увагу, що колір товару на фотографії з сайту, може дещо відрізнятися від реального кольору.
7. Придбання товару на Таобао здійснюється лише після 100% передоплати вартості товару і комісійної винагороди нашого сервісу.
8. Якщо у вашому замовленні більше 10-15 посилань, термін обробки замовлення може складати 8-15 днів. Але ми все ж прагнемо зберігати мінімально можливий час на обробку.
За що відповідає сервіс
1. За покупку тільки тих позицій, які ви замовили.
2. За перевірку відповідності замовленню кольору і розміру речей.
3. За перевірку на наявність явного браку (який можна побачити при візуальному огляді).
4. За своєчасну щотижневу відправку замовлення тих позицій, які прийшли на склад до цього часу.
5. За втрату посилки (якщо була оформлена страховка).
За що Сервіс не відповідає
1. За невідповідність відтінку кольорів.
2. За невідповідність розмірів вашому очікуванню.
3. За невідповідність якості вашому очікуванню.
4. За затримки відправки замовлення з вини продавця з Таобао.
5. За затримки доставки замовлення з вини поштових/курєрських служб.
6. За втрату посилок поштовою/курєрською службою (окрім випадків використання страховки).
Увага! При оформленні бланку замовлення обов'язково вказуйте:
a) посилання вподобаних товарів (будь ласка, вказуйте оригінальні посилання, а не переведені перекладачем, інакше ваше замовлення не буде оброблено);
b) інформацію про кількість, колір (якщо є вибір), і інші важливі параметри;
c) бажано в примітці вказувати можливу заміну кольору/розміру (посилання) на випадок відсутності товару
d) вашу адресу;
e) ім'я і прізвище одержувача ;
f) телефон для зв'язку (обов'язково!)